06.12.2016

Zastosowania powiadomień Web Push

Zastosowania powiadomień Web Push

Powiadomienia Web Push są to komunikaty, najczęściej małych rozmiarów, które wyświetlają się na komputerze, najczęściej w rogu ekranu komputera czy urządzenia mobilnego. Aby otrzymywać takie powiadomienia należy zapisać się na stronie internetowej. Powiadomienia wyświetlają się w różnych momentach korzystania z sieci – bez względu na stronę, na której aktualnie surfujesz. Jeśli korzystasz już z newslettera, warto pomyśleć również o powiadomieniach Web Push. 

Jak wygląda struktura powiadomień? 

  1. Nagłówek;
  2. Zdjęcie;
  3. Link przekierowujący do strony internetowej;
  4. Tekst. 

Aby zapisać się do powiadomień Web Push użytkownik musi dobrowolnie wyrazić zgodę i zgłosić swój formularz, który dostępny jest na stronie internetowej danego sprzedawcy. Po przesłaniu odpowiedniego formularza, subskrybent od tej pory otrzymuje powiadomienia o różnej treści – promocje, nowości czy nawet życzenia świąteczne. Oczywiście w każdej chwili użytkownik ma możliwość zrezygnować z otrzymywania komunikatów. 

Jakie są zastosowania powiadomień Web Push w biznesie? 

  1. Wysyłanie informacji o nowościach;
  2. Wysyłanie kodów rabatowych;
  3. Wysyłanie informacji o promocjach;
  4. Wysyłanie informacji o porzuconym koszyku.   

Jeśli wysyłasz regularnie powiadomienia to masz szansę na pozyskanie większej ilości klientów. Dzięki temu również Twoja marka będzie zapamiętana i bardzo prawdopodobne, że klienci będą chętniej wracać do Twojego sklepu.  

Jest to jeden z lepszych elementów marketingu. Przy korzystaniu z tego udogodnienia można uzyskać spore wzrosty w sprzedaży. 


Zadzwoń teraz tel. +48 603 920 427