Reklamować produkty można za pomocą firm marketingowych, ale można skorzystać również z firmy Facebook i jej dodatkowych elementów, czyli marketingu. Zapewne większości z Was Facebook kojarzy się jedynie z kontem prywatnym danej osoby, a niekonieczne z kontem firmowym.
Kampanie marketingowe wymagają włożenia czasu i pracy nad nimi, a zdarzają się sytuacje, w których dana reklama może okazać się niestosowna i Facebook ją wstrzyma.
Kiedy Facebook może wstrzymać kampanie reklamowe?
Regulamin serwisu jakim jest Facebook wyraźnie określa co można umieszczać na łamach jego stron a czego nie. Po niespełnieniu wymogów reklama może zostać zatrzymana, w takich przypadkach jak:
Nieodpowiednia reklama – pokazująca treści wulgarne, nieodpowiednie do wieku danej grupy odbiorców
Stosowanie zbyt dużej ilości tekstu – Facebook w swoim regulaminie wskazuje ograniczenia w ilości stosowanych znaków
Facebook zwraca dużą uwagę na jakość, w reklamach tak samo tego przestrzega. Reklamy słabej jakości mogą być zatrzymane.
Przekierowanie na strony, które nie są powiązane z treścią kampanii reklamowej – pracownicy serwisu społecznościowego dbają nad spójnością w zamieszczanych treściach, aby uniknąć nieporozumień lub wejścia na nieodpowiednie strony.
Jeśli korzystasz z opcji marketingu dostępnego na platformie społecznościowej Facebook pamiętaj, aby przed każdą kampanią reklamową przypomnieć sobie obowiązujące zasady w celu uniknięcia wpadki.