03.10.2019

Czego nie można umieszczać w Google Ads?

W obecnych czasach wszystko opiera się na regulaminach, to samo tyczy się kampanii marketingowych. Jedną z bardziej znanych firm słynących z marketingu, jest firma Google i jej Google Ads. Regulamin serwisu określa dozwolone oraz zakazane treści w publikowanych reklamach. Firma stosuje ograniczenia w: 

  • Publikacji niestosownych treści; 
  • Publikacji niestosownych praktyk; 
  • Publikacji treści, na które narzucone jest ograniczenie. 

Czego dokładniej nie można publikować w reklamach? 

  • Zakazane jest publikowanie fałszywych, nieprawdziwych treści w reklamach;
  • Zakazane jest publikowanie wulgarnych treści; 
  • Zakazane jest publikowanie podrabianych produktów;
  • Zakazane jest publikowanie niebezpiecznych usług oraz produktów   

Publikując któreś z wymienionych treści należy liczyć się z tym, że dana reklama czy cała kampania reklamowa nie zostaną dopuszczone.  

Firma Google ceni sobie ochronę danych osobowych oraz publikowanych treści. Nie można także publikować reklam, które przedstawiałyby jakiekolwiek dane osobowe.  

Publikowane treści w reklamach są sprawdzane nie tylko pod kątem zawartych treści, ale muszą spełniać także kilka innych wymogów: 

  • Jasny przekaz publikowanych treści (prosty język do zrozumienia dla każdego); 
  • Odpowiednie wymiary grafiki; 
  • Określona liczba znaków.

Działając w zgodzie z regulaminem firmy Google na pewno unikniecie sytuacji, w której Wasza reklama zostanie zatrzymana.  


Zadzwoń teraz tel. +48 603 920 427