26.06.2019

Jakie typy reklam można publikować dzięki Google Ads?

Internet staje się coraz bardziej głównym źródłem pozyskania klientów. Dzięki dobrze dobranej kampanii reklamowej, można zdobyć tych klientów jeszcze więcej. Dość popularną firmą, na której można prowadzić kampanie marketingowe jest firma Google i jej Google Ads. Firma specjalizuje się głównie w reklamach typu wyświetlanie linków sponsorowanych oraz graficznych reklam, które skupiają uwagę użytkowników Internetu. 

5 typów reklam, które można publikować dzięki Google Ads: 

  1. Tekstowe – reklamy, które są złożone z trzech części (nagłówek, adres URL oraz tekst). Dzięki krótkiej formie przyciągają uwagę odwiedzających i zazwyczaj zachęcają do sprawdzenia konkretnego produktu na stronie;
  2. Graficzne – reklamy, które wyświetlają zdjęcie lub kolorową grafikę z konkretnym produktem czy usługą;
  3. Kampanie produktowe – reklamy, które wyświetlają informację o konkretnym produkcie (krótki opis, cenę oraz zdjęcie). Głównie wyświetlane przez sklepy internetowe;
  4. Reklamy w Gmailu – reklamy wysyłane z formie wiadomości za pomocą skrzynki odbiorczej. Charakteryzują się personalizacją wysyłanych reklam;
  5. Reklamy video – najczęściej można je spotkać na serwisie YouTube w formie przerywników w wyświetlanych filmach.        

Korzystając z Google Ads możesz mieć pełną kontrolę nad wyświetlanymi reklamami oraz nad przeznaczonym budżetem na nie. Można nawet ustawić inny budżet na każdy dzień. Dzięki różnorodności w wyborze typu reklam można nawet ten sam produkt zareklamować zupełnie inaczej, dzięki czemu potencjalny klient nie będzie znudzony i prawdopodobnie szybciej przejdzie do konkretnej strony niż jeśli cały czas otrzymywał by te same reklamy. 


Zadzwoń teraz tel. +48 603 920 427