10.10.2017

Kilka słów na temat Marketing Automation

Marketing automation – automatyzacja marketingu, czyli działania marketingowe, które dzięki zebranym danym dostosowują wysyłane wiadomości oraz komunikaty odpowiednio do preferencji użytkownika.  

Oprogramowanie do automatycznego marketingu proponuje firma SALESmenago, która funkcjonuje na rynku od wielu lat. Dzięki funkcjonalności jaką oferuje SALESmenago działania marketingowe przebiegają znacznie szybciej oraz są dużo lepiej dostosowane do każdego użytkownika. Poprzez monitorowanie zachowania użytkowników w sieci oraz na Twojej stronie za pomocą plików cookie, platforma automatyzacji marketingu zyskuje kontakty, czyli tak zwane leady. 

Po pozyskaniu kontaktów, SALEmenago dzięki szerokiemu wachlarzowi usług może wykonać takie działania jak: 

Segmentacja – podział użytkowników na grupy, do których dopasowuje się odpowiednie komunikaty. Zdecydowanie ułatwia pracę oraz buduje duże zaufanie. 

Scoring – dodawanie punktów do użytkowników za działania na stronie czy sklepie internetowym, na przykład za: 

  • Dodanie produktu do koszyka; 
  • Zapoznanie się z cennikiem; 
  • Zakupy; 
  • Polubienie sklepu na serwisach społecznościowych; 
  • Kolejne odwiedziny na Twoim sklepie. 

Dzięki Marketing Automation od firmy SALESmenago będziesz mógł sprawdzić efektywność wykonanych działań. Dzięki lepszej współpracy pomiędzy działem marketingu i sprzedaży można skupić się na innych elementach niezbędnych przy sprzedaży. Automatyczny marketing idealnie dobiera banery reklamowe oraz wiadomości ze względu na punkty, które otrzymali za pomocą scoringu oraz segmentacji. Dzięki wysyłce dopasowanych wiadomości wzbudzisz zaufanie klientów co później przełoży się na zwiększenie zysków sprzedażowych.